2011. július 24., vasárnap

Paprikás krumpli - ahogy mi szeretjük!


Most lehet többen megdöbbentek, hogy nálatok nem ilyen a paprikás krumpli!!! No most épp ezért mutatom meg nektek, ahogy én szeretem a paprikás krumplit. Az alapok ugyanazok, mint bárki másnál, csak én még dúsítom nokedlivel és cukorborsóval.....
Mint már többször említettem én alföldi vagyok....onnan hoztam ezt a receptet, és itt a hegyek között is nagy sikert arattam vele. Alapvetően otthon "csak"  nokivel csinálta anyukám....csak amikor még vega voltam, akkor kaptam rá a borsós változatra (persze akkor a kolbász kimaradt!)
Szóval akkor a recept - gondolom nem mondok senkinek újat!
Hagymát üvegesre pároljuk , hozzáadjuk a krumplit, karikára vágott kolbászt, majd paprikázzuk, felengedjük bő vízzel és félfövőre főzzük. Míg ez kész lesz, elkészítjük a nokedlit - divatos, bocsi hivatalos! nevén: galuskát. Beleszaggatjuk a lébe (ezért hagytuk hosszabb lére, hogy legyen helye megfőni a nokedlinek) , majd beleteszünk egy nagy marék fagyasztott cukorborsót (szezonban természetesen frisset). Megvárjuk, míg mindkét hozzáadott finomság megfő és már kész is!!!

Én legjobban a tejfölös ubisalit szeretem hozzá.....

Javaslom kipróbálni nektek is ezt a rendhagyó változatot erre a gyors nyári egytál ételre!
Jó étvágyat!


1 megjegyzés:

  1. Tündi én pont így készítem, látszik egy városban nőttünk fel. Isteni jól néz ki és nagyon finom. Ez már csak akkor jobb, amikor a férjem bográcsba készíti, és a fa füstje is ad neki egy plussz ízt.

    VálaszTörlés