2012. március 9., péntek

Rántott sajt - másként


Ennek az egyszerű ételnek az a története, hogy nagyon szeretem a rántott sajtot enni! de csinálni már nem annyira!!!! Viszont ahogy kutattam a neten a receptek között, hogy változatosabbá tegyük a diétát, ráakadtam erre a rántott sajt variációra! Megtetszett. Kipróbáltam. Bevált! azóta már többször ismétlődött nálunk, és nagy kedvenc lett - és marad is. Azt is tudom, hogy nem csak a diéta idején kerül terítékre, hanem máskor is szívesen fogyasztjuk majd, mert az hogy mutatós csak kedvet csinál ahhoz, hogy megkóstoljuk. De hogy egyszerű is az elkészítése , már bónusz a témában. Sajnos még mindig olajban kell sütni - nem próbáltam a sütőben sütött változatát, de ha már túl vagyok a próbán, beszámolok róla!

Hja, míg el nem felejtem, fehérje napra kitűnő választás!
Természetesen ünnepi  és  party asztalon is megállja a helyét.

Elkészítése: kb 20 dkg sajtot lereszelünk a szokásos módon, majd ehhez 2 db felvert tojást adunk és ezekből egy jól formázható masszát kapunk. Ne legyen túl lágy, mert akkor szétfolyhat sütésnél. Ha jól elkevertük akkor gombócokat formálunk belőle és meghempergetjük morzsában. Közben felforrósítjuk az olajat és a gombócokat kisütjük.

Kellemes meglepetés volt, hogy nem folyt ki -végre! - a sajt a panír alól és finom is!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése