2012. április 28., szombat

1 éves lett a ChéfTündér!


Boldog szülinapot!!!! Mondogatom magamnak, mert eljött az idő, amit anno, a blog indulásakor olyan távolinak éreztem....és hát itt van! Egy éve volt, amikor is felfedeztem a gasztroblogokat és azonnal szerelembe estem ezzel a dologgal......Persze nemcsak megtetszett, hanem elhatároztam, hogy mivel én is nagyon szeretek sütni-főzni, szeretnék magamnak - és másoknak - egy blogot. Akkor még új volt minden ami ezzel kapcsolatos, egy dolog volt ami fixen megvolt bennem: szerettem volna megosztani minden érdeklődővel ezzel a témával kapcsolatos tapasztalataimat, segíteni azoknak, akik kevésbé járatosak a konyha-tudományában, akik ugyanígy ötletelnek másoktól, mint én, akik szívesen olvassák mások élményeit a konyhából......Hát nekiláttam..... és 2011.április 26-án megszületett az első bejegyzés a ChéfTündér blogján. Nekem nagyon nagy öröm volt, és remélem, hogy az azóta eltel egy évben másoknak is szereztem néhány jó pillanatot, sikerélményt, és gazdagíthattam egy-egy jól bevált recepttel az olvasóimat!

Azóta persze kisebb-nagyobb sikerrel tettem eleget ezeknek a saját magammal szemben állított elvárásoknak, mert ugye hogy van ezzel a blogger, mikor nekilát? Elhatározza, hogy mindig mindenről beszámol, amit elkészít, fotózza, kommenteli mindegyik alkotását.....naprakész lesz..... No ez nem megy mindig így! De ilyenkor, amikor kihagyások vannak, koppintanak az orromra, hogy nosza-rajta, írjak már....és ekkor mindig újabb elhatározás születik a rendszerességről. De ne higyje senki, hogy ilyen slendrián vagyok, csak hát ugye, egy blog sokkal több elfoglaltsággal jár, mint amit akkor gondolunk, amikor még csak másokét olvassuk!!! 

Ezúton szeretném megköszönni a rendszeres olvasóimnak, hogy nyomon követik a blog történéseit, netán véleményezik is. 


1 megjegyzés: