2012. április 30., hétfő

Roston csirke - kicsit másként


Az az igazság, hogy nekem a tavasz már azt hozza, hogy grillezhetnékem van..... De most valahogy nagyon várat magára a tavasz! Viszont én már rákészültem a grilles ízekre...hát mit volt mit tenni, reprodukálni próbáltam bent a konyhában. Más esetben ezeket a nyársakat szoktuk készíteni a normál grillezések alkalmával is, ezért volt kicsit olyan a feelingje ennek - nekem. 

A csirkemellet csíkokra vágtam és bepácoltam. A pác lehet bármi, tetszőlegesen fűszerezve, én most az olívaolajhoz mustárt, ketchupot és grill fűszerkeveréket tettem és vágtam bele egy fej hagymát. Ebben a pácban pihentettem egy éjszakát a húsokat.
Másnap elővettem a nyárspálcákat, amiket előtte beáztattam, mert úgy nem reped meg sütésnél, és szépen felfűztem a húscsíkokat erre. Olyan hullámosan szoktam, mert úgy mutatósabb....
Elővettem a grill serpenyőmet - legalább az érzés legyen már olyan mintha szabadban sütögetnénk - és gyorsan átsütöttem a nyárshúsokat mindkét oldalukon.

Tálaláskor - mivel egy vasárnapi ebédről lenne szó egyébként - hagyományos köretek kerültek mellé /annak akik nem diétáznak, persze!/

Gondolom az olvasó megfejtette, hogy ez egy régebben készült recept és bejegyzés.....elmaradt a közlése, és most pótoltam.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése