2012. augusztus 15., szerda

Tojásos nokedli


Amikor tavasszal beindul a zöldsaláta szezonja, mindenki tojásos nokedlit készít, mert ahhoz dukál igazán a saláta ecetes lével! De miért nem esszük ezt máskor is??? 
Most is vettem egy fej salátát, mert azt mindig meg tudom kívánni, olyan jó cukros-ecetes lében...... Aztán valahogy a gombhoz a kabátot esete forgott fenn, mert ott volt a saláta, és mit készítsek hozzá? ekkor jött a tojásos nokedli ötlete, mint gyors hétköznapi ebédé. 

Készítettem hát egy adag nokedlit - becsületes nevén galuskát - azután 3 tojást felvertem és a még meleg nokira öntöttem és addig kevertem, amíg a tojásból olyan rántottaszerű lesz. 

A salátát tisztára mostam, majd felvágtam és salátástálba tettem. Közben elkészítettem a levet, ami só-cukor-ecet és víz elegye. Most kicsit variáltam rajta, és tettem hozzá 2 gerezd nagyon apróra vágott fokhagymát is , de ez persze elhagyható, azonban nem ront a salátán, elhihetitek!

Ezzel vártam ebédre haza a Zuramat, akinek ez az egyik kedvence, nem is tudom miért!?!

Sajnos nem túl fotogén ez a nokedli......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése