2012. október 25., csütörtök

Rizzsel töltött pritamin paprika



A múltkorjában nézelődtem a Sparban abban a kosárban, amiben a leértékelt árukat tartják.... és kincseket fedeztem fel! Több csomag piros paprika várt rám! szinte integettek, hogy enyém legyen mindegyik..... Az ugyan nem derült ki számomra, hogy miért is voltak félárra értékelve, mert hibájuk semmi nem volt.... de ugye a lényegen nem változtatott, már magamévá tettem két csomaggal is. Az egyik csomag pritamin paprikákból állt, a másik meg piros kaliforniai paprikákból. 
Most ezek a pritamin paprikák várták sorsukat beteljesülni a böjti időszak alatt.

Így készült el ez a finom rizzsel töltött pritamin paprika!

Hozzávalók:
4 db pritamin paprika
1 bögre rizs
1 fej hagyma
10 dkg reszelt sajt

Először is egy edényben kis adag rizst főztem a szokásos módon.
Aztán levágtam a kerek paprikák kalapját és kiszedtem a magházat. A visszamaradt kalapokról szépen  eltávolítottam a még használható paprikarészt, azt kockára vágtam és apróra vágott hagyma társaságában olajon megpirítottam azt. Közben persze kapott egy kis fűszerezést is, só, bors, petrezselyem formájában. 
Ehhez hozzáadtam a már közben megfőtt rizst, és még kb. 10 dkg reszelt sajttal elkevertem.

Sütőtálba ültettem a paprikacsészéket és megtöltöttem a szinte rizottónak számító rizzsel. A tetejére került még egy kis reszelt sajt.




190C-os előmelegített sütőbe toltam úgy kb. 20-25 percre. Szép pirosra sült a sajt a tetején.

Remek vacsoraétel lett belőle és főleg fontos, hogy akár a böjt ideje alatt is fogyasztható!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése