2013. április 5., péntek

Rozmaringos krumpli


Ez egy nagyon egyszerű köret lehetőség. Vagy akár főételnek is megfelelhet egy jó salátával. 
A krumplit gerezdekre vágtam. 
Egy tálban olajat és krumplihoz való fűszert kevertem, néhány szál rozmaring ágat tettem hozzá , és ebbe tettem a hasábokat, jól összeforgattam.
Aztán most jön az "újításom".....ami ugye nem a spanyol viasz, csak hátha másnak is segít a konyhai munka gyorsításában....Szóval elővettem a sütőzacskót és így olajjal együtt belelapátoltam a krumplikat.
Előmelegítettem a sütőt 200C-ra és beállítottam 35 percre, eddig sütöttem a krumplit. Ami ugye majdnem a fele annak ameddig egyébként sütni szoktam a zacskó nélkül! Addigra szépen megpuhultak, beízesedtek a hasábok és kivettem a biztonságos zacskóból, átöntöttem a sütőtálba és még kb. 10 percig sütöttem, hogy kis színt kapjon a tetején. Ha gondoljuk lehet grillezni is néhány percig. 


Nekem sima ecetes zöldsaláta volt hozzá, amit még sokszor fogok ismételni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése