2014. október 27., hétfő

Kockasajtos csirkemell - Blogkóstoló 19.





Ahogy ígértem, a blogkóstolóra készült menü következő fogásával jövök ..... 
Tudjátok, Mézeskalács konyha blogját kaptam a "szerencsekerékkel", aminek nagyon örültem, mert számomra ismeretlen blog volt, de elsőre megtetszett, és azóta is szívesen nézelődök nála. 

Erről a blogról készült már ez a leves, de most a főételt fogom nektek megmutatni, kockasajtos csirkecomb-ot, nálam csirkemellből.  Ajánlom kipróbálásra mind kezdő, mind gyakorló, de kevés idővel rendelkező háziasszonyoknak! 

Hozzávalók:
csirkemell, (személyenként kb. 2 szelet)
6-7 gerezd fokhagyma
2 dl fehérbor
1 leveskocka
1 dobor natúr kockasajt
só, bors,

A csirkemelleket fűszerezzük csirkefűszerrel, vagy csak simán só-borrsal, majd kevés olajon megpirítjuk mindkét oldalát. Rászórjuk az apróra vágott fokhagymát és felöntjük a fehérborral. Várunk kicsit, hogy a bor elpárologjon, majd felöntjük annyi vízzel, hogy a húst ellepje és beledobjuk a húsleves kockát. Óvatosan sózzuk, mert én elkövettem azt a hibát, hogy itt még a recept szerint szót fogadva adtam egy kis sózást és nem kellett volna!!!  (pici tejföllel korrigáltam!)
Most ennél a fázisnál tettem bele a kockasajtot. 
Gyorsan megfő a csirkemell, addigra elolvadnak a sajtháromszögek is.
Ha elég puha a husi, akkor kiszedjük a léből és a mártás kicsit forralva sűrítjük, majd megkínáljuk egy-két kanál szórt liszttel, ezzel beforraljuk. 

Visszakapja a hússzeleteket, és tálalhatjuk is a közben mellette megfőzött rizskörettel!

Nálunk sikert aratott, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy többször kerül asztalra gyors - vagy baráti vacsora fogásaként!
Köszönöm a jó kis receptet, ha készítem mindig eszembe jutsz kedves Mézeskalács konyha bloggerina!



3 megjegyzés:

  1. Fincsi lehet, tetszetős recept! Biztosan kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt én is kiprôbálom :-) a sajtszôszos receptek nagy kedvencek nålunk

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez a recept nagyon kedves a szívemnek:))) Örülök, hogy felkeltette az érdeklődésedet, annak pedig még jobban, hogy ízlett is nektek!:)

    VálaszTörlés